Wednesday, December 10, 2008

DAY 10 - GOODBYE BRISTOL


Tengah sembang ramai-ramai

Hari ni hari last kat rumah Dr Salima di Bristol. We all rasa beruntung sebab dia dan familynya memang baik sangat. Yelah sedara sesama Islam. Seluruh keluarga dia termasuk adik dan emaknya jugak datang berjumpa we all hari tu. Malam tu together with Zainuddin's family, we all telah diajak dinner bersama-sama dirumahnya.

We all telah dihidangkan dengan kebab panas yang sedap dan salad dikuti dengan eskrem goreng dan tiramisu sebagai dessert. Seronok makan sambil sembang macam adik-beradik plak rasanya. Layanan kekeluargaan daripada family Salima memang buat kita orang rasa terharu. Malam tu setiap orang dapat hadiah Raya Haji lagik daripada Salima sekeluarga. Sedih untuk meninggalkan keluarga dia yang punyalah baik sesangat. Kami rasa sungguh-sungguh terharu.



Our dinner malam tu



Desserts plak

Gambar-gambar yang diambil malam tu:-


Adik Dr Salima, ibunya dan Sammy


Dr Salima dengan anak Kak Cik



Kalau korang nak tau, dalam umah ni banyak barang-barang antik dan aku saje jelah amik2 gambar buat kenangan:-








Antara barangan antik beratus tahun

Gambar kat bawah ni plak ibu Dr Salima yang punyalah suka dengan budak-budak. Macam cucu dia dibuatnya dan budak-budak ni pun suka dengan nenek ni.


Ibu Dr Salima dan bebudak2

Overall, we all memang terhutang budi sesangat dengan layanan tiptop daripada keluarga Dr Salima, husband dia Paul dan anak dia Sammy memang best melayan we all. Adik pompuan dia dan emak dia pun baik dan ramah sesangat. Memang terharu we all.

Inshallah next time dia sekeluarga akan datang plak ke Phuket dan bolehlah kita orang jumpa lagik. Aku seharusnya akan melayan mereka sebaik mungkin, inshallah.

4 comments:

lillies said...

salamz...eee...bestnye owg tu g jenjalan.....dpat gak menikmati indahnya dunia ciptaan Illahi..bersyukurla kita masih lagi hidup untuk mensyukuri nikmat-Nya...selamat kembali......

take care...

xde yg tersangkut ke..???hehehe...

orangrawa said...

lilies......belum sangkiut mana-mana lagik la!!

MOLY said...

umang aiiiiiiii !!
tengok deserts ice cream tuh
wallahhhhhhhh !!!

seronok tengok bebudak ramai2 ..
kumpul gather mcm nih ..
best jerr

;)

orangrawa said...

Lily....memang sodap....seronok kumpul dan makan ramai-ramai!!