Tuesday, December 2, 2008

LIVE DARI ZERMATT, SWITZERLAND


Belakang tu Mt Matterhorn

Semekum semua!!

Sorry tak sempat nak hapdet sebab asyik berjalan-jalan merata-rata. Sekarang ni tengah bersiaran live dari McDonald Zermatt, Switzerland....yezza...aku di Swiss Country sekarang.

Ingatkan nak update Day 2 sampai la Day 5 tapi internet access kat Zermatt ni hampeh dan hostel yang aku tinggal tu takda plak wifi....tahpebenda la!!

Anyway, sekarang ni tengah tunggu train nak balik ke Milan. Sampai diMilan expected around 7.30pm then aku akan stay kat hostel 2 hari. On 4hb plak aku akan balik semula ke Bristol, England untuk menyambung semula perjalanan ku mengembara England termasuklah Bath, Manchester, Liverpool dan kalau ada rezeki aku akan naik ke Edinburg, Scotland.

So, memandangkan masa yang agak terhad, aku akAn cuma menghapdet apa aje yang sempat. Banyak gambor-gambor chantek kat Zermatt ni sebab we all datang saja-saje je nak try snow.

So, uolss.....tunggu!!!!!

6 comments:

Hazlin Nazri said...

tumpang seronok sbb ada gak orang awak yg g round d world. nanti wat n3, tunjuk gambo best-best tau..

Anonymous said...

alahai bestnya kat Switz....main snow lagi....ia memneri semangat ku utk ke sana next year Insya Allah.

zura aini said...

Alhamdulillah, rezeki tu. InsyaAllah one day will be there.

Temfek gambo tempat cantik2 manyak2ye.

Mother of Two said...

hupdate ler.. tepek gambo byk2 tau.

orangrawa said...

Kak Lin....ada rezeki boleh datang jugak sini!

Leez...we all ni pun giler teruja main snow macam bebudak jugak!!

Zany....nanti I temfek-temfekkan gambor2.

Mo2.....tengah nak hapdet nih!!

MOLY said...

MCD sana best tak ??
sempat lagi tuh u olss update live dari mcd

kelazzzzzzzzzz !!
;)