Saturday, October 25, 2008

HOME & AWAY GUEST HOUSE - AFFORDABLE STAY IN LONDON



Ingat tak plan aku nak tukar angin ari tu? So, aku pun start le buat research dah. Inshallah kalau jadik, aku akan mengikut family kawan aku yang akan kesana jugak....so dapat le save sikit sebab boleh share-share. Tapi plan mungkin akan larik sikit sebab terdapat beberapa tempat yang akan dilawati memandangkan kami akan stay di beberapa rumah kenalan kawan aku tu.

Anyway, member aku Hadi ada kasi satu blog ni yang sangatlah berguna sekali untuk sesapa yang nak ke London. Tempat penginapan yang agak murah dan yang paling penting berdekatan dengan banyak restaurant halal. Tempat yang dimaksudkan ialah Home & Away Guest House . Korang bacalah blog ni dan banyak info didalamnya. Yang best, siap boleh masak lagik dan tuan umahnya pun orang Melayu kita.

So, sapa kata stay kat London semuanya mahal?

7 comments:

dunhill@*london-paris-new york* said...

Zul check out MEININGER City Hostel & Hotel London.. pernah stay kat vienna dgn berlin.. good accommodation!! breakfast free!! :) tapi Home & Away Guest House tuuu agak murah jugak.. :)

orangrawa said...

MNN....ok thanks for the info. Nanti aku check gak tempat tu.

Farah said...

thanks bro.. info yg amat diperlukan skang ni.. thank u thank u

orangrawa said...

farah.....no problem....wah nak ke London.,,bile tu?

Farah said...

rancangannyer hujung tahun.. mcm bro jugak.. hehee.. tapi x sure lg.. rombongan cik kiah ramai nk kensel ni.. gi sorang pun ok je..

Anonymous said...

Nampaknya lepas ni laku la tempat en ahmad kita kan D.. Kena tempah awal ler..tapi bila baca balik blog campur tolak apa2 yang patut memang murah.. yang best tu mcm rumah kita sendiri... Btw sempat lagi ke william yer..

orangrawa said...

Farah....wah meriah la kalau ikut rombongan Cik Kiah!!

Anonymous....tula.....harus laku tempat tu nanti!! Bagus lakan??