Saturday, October 4, 2008

HARI RAYA PERTAMA


Pose raya tepi tangga

Ok...nak cerita lah sikit sambutan raya aku kat kampung. Macam biasa masa raya umah aku kat kampung memang meriah dan penuh dengan adik beradik sedara-mara. Tahun ni kaler tema raya warna hijau....so aku pun ikut je lah cari baju melayu kaler hijau.


Keluarga aku except abang aku je takda sebab umah bini dia


Kak Long sekeluarga


Rihan sekeluarga


Kak Ana sekeluarga


Ibuku dan cucu-cucunya


Bergambor ramai-ramai

Biasalah.....pagi-pagi gi masjid sembahyang raya...lepas tu balik umah jap bermaap-maapan dengan ibunda tercinta dan adik-beradik aku yang lain. Sessi ni jugaklah paling menggembirakan anak-anak buah aku sebab time ni aku akan kasi angpao. Seronok tengok budak-budak ni gumbira.


Sessi bermaap-maapan


Bersalaman dengan kaum keluarga


Angpao time

Lepas bersalaman, kami semua pergi ke kubur arwah bapak aku yang telah bersemadi disana sejak 30 September 2004. Sedih sebab dia tak berkesempatan merasai semua ni. Moga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang soleh. Amin.


Ziarah kubur arwah ayahandaku dipagi syawal

5 comments:

Lily.Lulu said...

selamat hari raya bro !!
siap pose tepi tangga lagi
kelas u ollsss !!!
:D

banyaknyaa anak sedara bro ye ..
konpem banyak laa yang mengalir
hehehehe ...
x pe .. sekali setahun kan
:)

orangrawa said...

lily.....tu le....rabak poket dibuatnya tapai takpela....setahun sekali!!

leez said...

selamat hari raya bro!!!
wahhh...sakan beraya yea. Hijau gitu. Nampak meriah....

leez said...

selamat hari raya bro!!!
wahhh...sakan beraya yea. Hijau gitu. Nampak meriah....

orangrawa said...

leez....selamat ari raya gak buat you...memang meriah!