Sunday, October 12, 2008

MAKAN-MAKAN KAT WILLIAM



Pose ceria semua di William

Hari Jumaat lepas aku ada kat KL sebab ada meeting. So, dikesempatan tu, aku ajak Lily untuk ke William sebab so far tak pernah pergi lagi. Mana tahan beb tengok blog Lily yang penuh ngan gambor-gambor makanan kat William tu. So, aku pun terigin le jugak.

Actually, tak jauh rupanya dari umah aku. Malam tu tetiba hujan plak tapi aku sampai awal sebab takut sesat. Tak lama kendian, Lily tiba ngan EA dan lepas tu Yazeed dan Shah. Memandangkan perut dah lapor, so we all pun orderlah beberapa makanan.

Tengah makan-makan tu, Ziana, MNN dan Zoul pun sampai plak. Apa lagik, we all pun order la lagik makanan.

Honestly makanan dia memang best dan puas rasanya sebab berbaloi pergi. Lily kata banyak lagik menu-menu lain yang aku kena try. So, confirm next time balik KL boleh pergi lagi.

To Lily and the gang, thanks so much sebab bawak teman kesana. Puasssssssssssssssssssssssssss sesangat!!!!

Ni le gambor-gambor yang we all makan (ambik dari blog Lily):-


Nasi Goreng Ketam

Ayam Pandan

Nasi Goreng Sotong Petai

Roti Ayam Salad

Spaghetti Carbonara

Mee Goreng Mamak

Aku minum ni....Manggo blended...best!!!

Ni plak, gambor kami semua (setengah amik dari blog Lily):-


EA, aku dan Lily


EA & Lily


Shah & Yazeed


MNN, Zoul & Ziana


Yazed, aku & Zoul


Senyum semua lebor-lebor


Pose ramai-ramai


Bergambor masa nak balik

9 comments:

Hazlin Nazri said...

makan.. makan.. and makan.. emmm sedapnyer..

Zoulkieflie said...

nice meeting u bro..thanks sebab belanja ye..hehe..

orangrawa said...

kaklin....william memang best...u kena try.

zoul....no problem....nice to meet u too.

dunhill@*london-paris-new york* said...

thanks for the dinner treat bro!! best giler kan makan kat william!! superb!! :)

Anonymous said...

best nya u ols get together.
next time leh joint tak???

orangrawa said...

mnn.....next timer i balik KL kita pergi lagi....nak try menu2 lain gak.

leez....boleh...next time kalau ada KL boleh ajak...u tak nyesalnye!! Makanan dia merveles!!

Najib Ariyan Ali Basha said...

terima kasih belanja.. sedap tak william?? sedap kan dasat punya sedap tau.. laen kali turun KL nak ke sini lagik terus call kitaorang yer

orangrawa said...

BM....harus pergi lagik....23-26OCT ada kat KL...nanti try lagik!!

MOLY said...

bro !! tq so much sebab sudi belanja kami semua malam tuh ...

next time turn kami pulak yer ..
kalau turun KL bgtau la .. leh continue try menu lain

gerenti x menyesal !!!
:D