Sunday, October 26, 2008

WILLIAM UNTUK KEDUA KALINYA

Malam Sabtu lepas berkesempatan jumpa member lama kat KL. Hari siang tu letih aku beropen house sakan, malam tu nak le pulak chill out lepak-lepak. So, memandangkan we all suma nak pergi makan, so aku cadangkan ke William. Yezza.....William yang sedap tu la dan lagipun dia orang tak pernah kesana lagik.

So, dalam pukul 9 malam, semua dia orang dah nunggu aku kat tempat pertemuan iaitu di bus stop opposite LRT Kelana Jaya. Sorry yek sebab aku lambat sikit sebab kena jumpa budak opis aku kejap kat SS15 amik barang.

Walaupun aku tersesat sikit sebab terlepas belok kiri tu tapi aku masih mampu divert sana sini sampailah akhirnya ketemu juga. Budak-budak tu sure nyumpah punya manalah aku bawak dia orang.

So, malam tu bagai dirasuk oleh nafsu normadiah yang membuak-buak tak sabar-sabar nak makan, aku pun orderlah benda-benda kat bawah ni. Memang tertamak betul aku malam tu sebab yang makannya 4 orang tapi yang aku order malam tu macam untuk 10 orang.


Ayam Pandan


Spaghetti Cabonara


Nasi Goreng Ketam


Mee Raja Ayam


Roti Hawaii


Mango & Ribena Blended

Sambil makan, sempat gak aku amik gambor-gambor kalau tak korang tak caya plak yang aku ke William...kan....kan...kan????


Ermmm....sedap!


Zaity & Hubby


Nisham


Nisham & Tuan Tanah


Mengumpat ke Kak Onah?

Anyway, everybody suka ngan makanan dia dan aku pun happy la sebab at least now dia orang dah tau satu lagi tempat makan yang best.

4 comments:

Hazlin Nazri said...

yah..yah..normadiah... he..he ko makan lg. Bilala nak sampai kat situ. Mengancam betoi makanannya...mintak alamat boley?

orangrawa said...

Kak Lin...alamat dia dan map bagai ada kat blog Lily. Senang je siap direction lagik!!

Hazlin Nazri said...

wokey, makacih!!!

NN said...

ayam pandan n mee raja tuh my favoritaaasss..

so yummy..

hahaa..