Saturday, May 3, 2008

METROPOLIS HOSTEL

Aku lupa plak nak story pasal hostel tempat aku menginap ni. Namanya Metropolis Hostel yang terletak di Sultanahmet. Aku ambik dorm je yang ada 4 bunker beds. Masa aku stay tu, bilik aku duduk tu agak kosong so aku sorang je lah yang conquer bilik tu. The last 2 days barulah masuk sorang budak NZ yang backpacker macam aku jugak.

Anyway, hostel ini bersih dan yang best tu dia ada roop top tempat lepak-lepak dan makan-makan. Yang sedih tu, cuaca agak sejuk dan asyik renyai je so tak merasalah nak pekena sisha dan minum/makan kat roof top masa lawatan aku ni. Roof top dia ni menghadap Laut Marmara yang sangat indah kalau dilihat diwaktu malam.

Banyak sangat hostel dan hotel kat area aku stay ni. The Four Seasons Hotel yang grand tu pun ada. Semua sebeleh menyebelah aje. Memag meriah uols duduk kat sini.


My hostel area


Best lepak dan pekena sisha kat sini


Best nye.....


Froom the roof toop at night - nak hujan la pulok


My hostel area at night


Four Seasons Hotel - dekat hostel aku je


Kedai kilim dan carpet pun ada kat hostel aku ni


Inside my hostel


Inilah bilik aku

No comments: