Sunday, May 25, 2008

KAPKHUNKAP - HERE I AM!!!



Inilah baru first time aku dapat layan internet walaupun slow nak mampos. Yes, I am now already in PHUKET. This is my new place. This is where I will start my new life.

I was in Bangkok last week and after meeting my new boss, now I am ready to start a new journey. Memandangkan aku masih tak dapat rumah lagi, so they put me at Laguna Resort, Phuket. A very nice place indeed dan didalam golf resort. Frust jugak sebab bateri kamera aku dah kong...kalau tak boleh gak ambik gambar-gambar kat situ. Tapi korang boleh tengok website dia kat sini.

Last nite, tak disangka-sangka dapat jugak aku tengok Final AF6 kat umah my fren yang akan aku ganti tempat dia tu. Sambil tengok tv sambil layan buah-buahan dan meehun goreng sedap masakan isterinya. Puas sangat aku rasa sebab dah seminggu aku asyik makan makanan Thai aja.

This weekend, they put me at a very nice Millenium Hotel di Patong Beach. Memang cantik dan very trendy hotel. You all boleh tengok website dia kat sini. Makanan dia pun not bad.

Tadi masa aku jalan-jalan kat sini which is bersebelahan dengan hotel aku, aku pun menonton la cerite baru Indiana Jones and the Crystal Skull. A very nice panggung wayang dan harganya pun boleh tahan THB140 ataupun RM14.

By next week I should get my new house already. Aku dah tengok 2-3 apartment dah dan hopefully I will make the right choice maklumla aku pun tak tau berapa lama aku akan duduk sini. So, pilihan yang tepat harus dibuat. Salah pilih, alamat bosan lah hidup aku nanti kat sini dah le sorang-sorang pulak tu.

Esok hari Senin, it is going to be a busy day sebab aku akan mula start handover duties. Banyak benda akan dibuat dan mintak-mintak everything will be ok.

2 comments:

maliksutanmuda said...

salam. hope everything will ok for u...its ok, will be fine...
sempat lagi tgk konsert final af6 kan..hehe

apapun im sory tak dapat jumpa ko sebelum ko pegi, aku pun bz sbb dah mula outstation..so sorry my fren...dont forget to update ur blog...jauh di mata, tp dekat di hati...chewah...

orangrawa said...

Oh no worries my fren....next time boleh catch-up. Aku akn try to update blog ni cuma internet lembap la kat sini...