Tuesday, June 17, 2008

SIARAN LANGSUNG DARI PHUKET




Sawadeekap kapkhunkap....

First time aku bersiaran dari Pearl of Andaman Sea - apalagi Phuket la tu. Aku masih sibuk gilos sebab banyak sangat meeting kena attend kat KL. Baru nak bertapak kat sini dah kena balik semula ke KL. Itulah yang berlaku dalam masa 2 minggu lepas. Asyik KUL/BKK/HKT sajork. So, masih tak sempat lagi aku nak explore Phuket ni.

Banyak benda aku melepas kat sini. Lain sangat tak macam KL. Baru beberapa hari aku kat sini dah rasa rindu dah kat KL. Especially part makan, aduh rindu nya aku. Tak larat la nak makan tomyam ari-ari kat sini. dah le makanan halal payah nak dapat.

Anyway, kalau sempat aku akan bersiaran semula. Next week hopefully aku dah boleh pindah ke rumah sewa aku. Boring siut asyik dok hotel je. Tak larat....

Dah pindah nanti senangla aku nak berblogging nih!!!

Cauchinchau...

1 comment:

MOLY said...

wah .. ke phuket lagi
jeles jeles !!!