Monday, June 23, 2008

BERSANTAI DI PHUKET

Weekend yang baru ni, aku buat familiarisation trip kat Patong Beach. Saja melihat tempat ni maklumle senang kalau orang tanya. Memandangkan aku dah ada kereta, so aku pun melencong le sikit ke Karon Beach yang terletak tak jauh dari Patong Beach.

Sekarang di Phuket adalah low season period. So tak ramai orang. Immigration counter tak sesak. Airport tak ramai orang. Hotel pun tengah murah. Tapi ayam-ayam tetap banyak berkeliaran....paham-paham sendri le apa maksud aku!!

Aku ni bukannya suka pantai sangat...so for me takdalah menarik sangat Phuket ni. Tapi tak dinafikan yang Phuket amat sesuai untuk relax-relax, santai-santai dan kalau yang suka water sport tu memang best. Pantai dia agak cantik berbanding denagn Penang ataupun Langkawi. Kat sini terlalu banyak sangat pantai especially yang kawasan yang less commercial. Itu yang mat saleh suka dan buat banyak property investment kat sini.

So, enjoy le gambo-gambo Phuket ni buat tatapan kalian semua.


The Old Phuket at Karon Beach


Sepetang di Karon Beach


Elok-elok nanti tersangkut plak!!


Pantai yang agak sunyi


Seronok lepak atas nih.


Dolphins..

No comments: