Sunday, November 18, 2007

SEMBANG-SEMBANG MALAM MINGGU

Aku dapat sms dari Ary ajak minum malam ni. Since aku pun dah lama tak jumpa dia(maklumle dua-dua asyik busy memanjang), so aku pun terimalah ajakan dia dengan redho, tawaduk dan penuh kesyukuran. Dalam pukul 11.30pm, he came to pick me up and then we all pun keluarla.

Seronok jumpa kengkawan nih especially kalau yang sewaktu dengannye sebab senang sikit nak bersembang. We all pun berceritele segala bagai dari kisah ofis, kisah business, kisah ekonomy alam sejagat dan kisah dot dot dot. Kisah dia kena kencing ex pun ada gak (agenda ni takda dalam senarai sebenornye). Tengah bercerite sakan tu, seperti biasa, rancangan pun tergendala sebentar. Penjual DVD datang buat marketing. Aku rasa kan, kat dalam Malaysia ni, mana2 tempat yang kita pergi, mesti ada penjual DVD haram nih. Betul2 opening of store front la depa nih.

Untuk pengetahuan kalian, aku dan Ary share the common thing. We all suka travel. Walaupun so far we all tak pernah travel berduet, so maybe next trip, go together-gether la. Ary mencadangkan we all pergi Jakarta (sebab kawan dia kat Jakarta tu bestfren Kris Dayanti, Rossa dan Tamara, so ada chance la aku dapat jumpa nanti....YESS!!!). Aku quiet excited gak sebab Jakarta masih belum masuk dalam itinerary travel aku lagi. So, kira nye idea tu bernas dan manasabah la jugak. Tentative date mungkin December tapi tak sure lagi. Tapi mintak2 jadila kan?? Bukan senang sih mau jumpa sama Diva Kris......harus bangat!!!

Sembang punya sembang tak sedar dah dekat nak pukul 1.00 pagi. Since esok Ary ada appointment waktu pagi, so we all pun berambus la seadanye dari kedai tu. Perutku dah kenyang dan mata pun dah berat rasanye.

Sampai umah, terusssssssssssssss aku update blog ni.Napa nak update plak? ...sebab atas permintaan Ary sebenornye. Voley?????

No comments: