Monday, August 11, 2008

FROM BANGKOK WITH LUST...OPPPS...LOVE!

Jam menunjukkan pukul 1.20 pagi waktu Bangkok ataupun kalau kat Mesia pukul 2.20 pagi la ni. Aku la ni kat Bug & Bee, sebuah cafe yang betul-betul kat depan Hotel Regent at Silom, tempat kediaman aku di Bangkok. Sebuah hotel budget yang amat strategik sebab betul2 depan BT Station Saladeng yang akan menyenangkan pergerakan aku kesini dan kesinun.

Memandangkan perut aku rasa agak lapar yang hamat sangat maka aku pun lepakla kat sini. Tambahan plak kat sini plak ada wifi so chentek sesangat la tu. Malam ni merupakan malam terakhir aku kat sini dan pagi esok aku akan check-out dari Hotel Regent Silom nih.


Nasi goreng sotong dan jus mangga - memang sodap

Ok...nak intro sked. Tujuan aku ke Bangkok ni bukan apa...saja-saja je dan niat aku cuma nak ke Chatuchak Market sebab aku memang suka tempat tu. So memandangkan cuti panjang sampai Selasa so aku pun datanglah sini.


TG202 HKT/BKK


TG Business Class meal - tak cukop siut..nak lagik!


Dalam flight pun pakai spek...boley?

Aku sampai kat Bangkok dalam pukul 11.00 pagi. Tanpa membuang masa terus aku carik taksi dan menuju ke hotel untuk check-in segala. Tak boleh buang masa sebab aku plan nak pergi Chatuchak Market tu tengahri ni gak.

Alamak...mengantuk le plak. Esok je la aku sambung yek.....kalau rajinle!!!

No comments: