Sunday, August 17, 2008

Coconut Island & Herbal Spa

Hari Sabtu semalam aku penuh dengan aktivity. Dari pagi sampai ke malam ada aja benda nak buat.

Aku dapat jemputan Mr Adrian dari Coconut Island untuk melihat resort terbaru dia orang yang bernama The Village @ Coconut Island. So, aku pun ajakla member-member lain untuk ikut sama.


Welcome to the Village @ Coconut Island

Dalam pukul 11.00 pagi, kami bertujuh dijemput oleh sebuah bot dari rumah aku di RPM. Actually ini lah pertama kali aku naik bot kat Phuket ni sebab plan ari tu ke Phi Phi Island telah dipostponed. Antara yang join trip aku ni ialah Fahmi, Shafar, Uncle See, Dave, Norbert dan anak dia Alexia.


Nice ride


Adrian (guy with dark short)& Olivier


2 aweks yg join - awek Olivier dan staff Adrian



Aku, Shafar & Alexia

Kami telah dibawak melihat-lihat villa yang ada diresort ini. Memang ada kelllas dan amat seswai untuk percutian keluarga. Tapi aku rasa tak termampu lah kot nak sewa villa kat sini sebab mahal maklumla exclusive resort.

Take a look antara villa yang terdapat kat The Coconut Village nih:-

Kawasan Luaran:-


Villa the Coconut Village


Private pool


Shower Buluh

Kawasan dalaman villa:-


Living Hall yang luas


Nice kitchen


Alexia yang cute


Aku ngan Alexia di main bedroom - ngadap laut

Halaman luaran yang agak kemas:-


Bergumbira bersama Shafar


Ceria berssama Fahmi


Pengangkutan di sekitar resort - TukTuk


Kenangan ramai-ramai

Selepas je abis trip ke Coconut Island tu, we all pun pergilah ke Herbal Spa di Chaofah. Saje je nak berlepak-lepak kejap untuk menghilangkan keletihan di Coconut Island tadi. We all ramai-ramai buat aromatherapy massage untuk menyegarkan semula badan yang keletihan.

Tak banyak pun gambor2 aku ambik kat spa ni sebab bateri camera aku dah mula kong. Ni jelah yang ada:-


Aku suka duduk kat bawah nih


Kena berendam dulu

Anyway, it was a fun Saturday dan we all semua enjoy giler.

4 comments:

Shah said...

Waaaa kalau dapat bawak ramai2 gi stay kat Villa tu jugak best giler tu....

orangrawa said...

shah.....memang best...privacy plak tuh...

MOLY said...

walaaawehh !! bess gilerrrrrrr .....

kalau g rasa2 leh dpt good price x bro ?

:D

orangrawa said...

Lily....boleh..ada few good hotels kat Patong Beach aku boleh dapatkan good price...tapi jgn dtg bulan NOV-JAN sebab peak season hotel semua mahal giler..