Tuesday, January 6, 2009

SHOCKING NEWS!!



What a start of a new year for 2009 buat aku bila masuk je kat opis semalam dapat satu surat dari Management dan email susulan dari HR. Yap....aku telah pun diberi tugasan baru yang akan bermula tidak berapa lama lagi.

Perasaanku.....mixed feelings....ada sedih, ada suka dan macam-macam lagik. Sedih sebab aku rasa aku suka dengan apa yang aku kecapi sekarang dan terpaksa melepaskannya. Sedih jugak sebab aku rasa aku masih lagi baru sesangat kat sini. Bak kata orang, kalau pompuan mengandung tu, tak sempatpun nak beranak lagik.

On the ther hand, rasa gembira plak sebab aku rasa ianya merupakan satu cabaran baru buat aku. Ialah, aku ni pun masih setahun jagung tapi kalau diberi kepercayaan untuk menanggung satu tanggujawab yang agak besar, kiranya satu penghormatan besar buat aku.

Anyway, aku take it as a positive move. Inshallah, rezeki ada dimana-mana. Yang penting, aku mesti buktikan yang decision dia orang adalah betul dan tepat setepatnya. Inshallah.

So, kengkawan-kengkawan, tak lama lagi, Orang Rawa kana bersiaran dari tempat lain lah pulak ye.

Tunggu!!!!!!!!!!!!!

14 comments:

Anonymous said...

teruja le dengan blog u. hope i pun boleh keje sambil travel mcm u . so amaze

Ziana said...

Alhamdulillah...
rezeki 2009..
COngrats Abg Zul!!
kepercayaan yg diberikan jgn disiakan...
:)

tapi di mana ya???
adakah kami2 akan menyusul utk lawatan rasmi lg??
hhehehe..

Anonymous said...

Salam bro...baru wish semalam...today dah dimakbulkan.hehehe..All The Best

C.N.W

Inah said...

adakah akan tukar keje di aussie? hehehehe

@rep said...

hi.. arep menyinggah ...

bersiaran dari mana lak
??? do tell us..

Hazlin Nazri said...

tahniah.

lillies said...

uiks!!tempat baru??hmm...smoga lebih tekun bekerja..All the best bro..!!

MOLY said...

woowieeeeeeee !!
Tumpang gembira ...

Alhamdulillah ..
Rezeki tuh bang ..
Rezeki tahun 2009

Ke mana pulak agaknya lepas nih ??
wah wa wahh !!!

:D

orangrawa said...

taufiq...rezeki tu ada...inshallah one day dapt le tu!

ziana....lawatan rasmi dialu-alukan...biar settle down dulu!!

CNW...alhamdulillah!!

Inah....ke OZ belum lagi...one day kot!!!

Arep..tks singgah....nanti ada entry akan menyusul!!

Kak Lin & Lilies....thanks!! rezeki tu!!

Moly....tunggu....ada enti menyusul!!

orangrawa said...

taufiq...rezeki tu ada...inshallah one day dapt le tu!

ziana....lawatan rasmi dialu-alukan...biar settle down dulu!!

CNW...alhamdulillah!!

Inah....ke OZ belum lagi...one day kot!!!

Arep..tks singgah....nanti ada entry akan menyusul!!

Kak Lin & Lilies....thanks!! rezeki tu!!

Moly....tunggu....ada enti menyusul!!

orangrawa said...
This comment has been removed by the author.
Mother of Two said...

abg rawa,
menciii tau.. dpt jalan2 camtu. ader kerja kosong tak??? hehehee. anyway good luck

sepul said...

bestnya...

orangrawa said...

Mo2.....rezeki namanya tu!!

Sepul...so far memang best!!