Thursday, April 17, 2008

TUGASAN DAN PERCUTIAN


Percutian konsep redah dan terjah


Percutian yang dirancang


Kawasan tugasan aku

Hari ini dengan rasminya aku mendapat Letter Offer untuk tugasan baru aku. So, dengan rasminya jugaklah kawan-kawan aku kat ofis manjadi kecoh disebabkan perkabaran baru ini.

So, dalam minggu ini sampailah tarikh yang berkenaan, aku akan menjadi teramatlah sibuknya. Masa yang diberikan agak singkat dan aku terpaksa berusaha untuk melengkapkannya jugak.

Untuk percutian pertama tu, ianya adalah impromptu dan tidak dirancang sama sekali. Ianya adalah lebih kepada "main redah dan terjah konsep" aje. As for percutian kedua, ianya memang telah dirancang sejak dolu-dolu lagi.

Korang tunggu ajalah gambar-gambar aku nanti dan kalau berkesempatan, aku akan post "live' dari sana....itupun kalau aku tak sibuk la.

So, tungguuuuuuuuuuuuuu!!!!

7 comments:

Najib Ariyan Ali Basha said...

Err...Zul dapat naik pankat jadi regional manager kat Turki, atau ditugaskan sementara ke Turki atau dapat orang Turki atau orang Turki datang sini dan Zul kena entertain... salah...salah semua?? abis tu kenapa yer??

orangrawa said...

amboi...amboi..amboi (azman ali ke?),banyak nye tekaan....istanbul tu sekadar cuti sementara ditugaskan di sebuah tempat yang tak jauhpun dari maaysia ni...tunggu yek!!

orangrawa said...

opsss...azwan ali bukan azman ali....

Shah said...

Wah tugasan kat Paris la kiranya nih? Syok giler tu...

orangrawa said...

shah....betul tapi it was Paris....saje je taruk gambar tu....current tugasan...dekat je tapi obersea jugak

MOLY said...

syioknyaaa ....
bertugas sambil melancong

:D

orangrawa said...

jalan-jalan cari makan la kiranya kan cik lilylulu.