Wednesday, April 9, 2008

KEZUTAN PART 2!

Ingat lagi tak 'kezutan' yang aku cakap ari tu? Hari ini, seperti yang dinanti-nanti, aku telah dipanggil oleh big boss aku masuk ke bilik dia. Seperti yang ditunggu-tunggu, beliau mengumumkan perkabaran 'kezutan' tu pada aku. Dia 'mengconfirmkan' yang aku akan diberi satu 'tugasan' baru. Panjang lebar jugaklah penerangan dia kat aku. Tapi nasihatnya, don't too excited dan jangan bising-bising sampailah black and whitenya aku dapat. Aku paham dengan nasihat dia tu sebab macam aku cakap aritu, things can change by split second. But basically, benda tu telah pun disokong sepenuhnya oleh Big Boss, Super Big Boss dan beberapa pihak yang lain yang berkaitan. Cuma sekarang, tunggu clearance dari Super Super Super Big Boss aje. Kalau dia suka kat aku, inshaallah termakbul le 'impian elyana'.

Kalau benda ni jadi, aku terpaksa 'berkorban' sikit maklumlah benda tu perlu demi memenuhi tuntutan tersebut. Tapi bagi aku, aku tak kisah sangat sebab aku ni pun masih lagi penyanyi solo bukan nye dalam kategori 'duo atau berkumpulan' macam anugerah AIM tu. So, kira no hal la benda tu.

So, once aku dah dapat black white, aku akan update blog ni dengan hint-hint yang aku rasa korang akan sedikit sebanyak boleh teka la apa dia 'kezutan' yang aku cakap tu.

Ermmmmm......mintak2 termakbullah hendaknya. Amin!!!

3 comments:

Adi Osman said...

kena posting obersi kot?
tak pun naik pangkat jadi IFS

orangrawa said...

Affendi....tungguuuuuuuuuu...tak boleh nak over excited sangat selagi official letter tak dapat....

AMY SENSEI said...

cis..suspen aje tau! huhuhu