Sunday, April 12, 2009

A NEW DAY!



Ok....forget about the cancellled trip...life must go on as usual. Ala....kejap je aku frust lepas tu I'm back to normal as usual. Aku ni memang jenis camtu...cepat sejuk!!

Anyway, sekarang busy balik sebab lepas balik meeting kat KL last week, teruk kena bambu sebab business getting tougher dan demand makin teruk, so kenalah perah otak to improve the revenue. It is not easy to work in this industry especially kalau yang lain-lain tu dah mula buang orang etc.

Being a new guy in a new place dan aku pun tak sampai 2 bulan kat sini so memanglah aku struggle giler. Communication is always a problem sebab mostly local here cannot speaking so nak tak nak most of the time kenalah bawak staff aku sekali untuk meeting, close deals etc. But that's the challenge and I like that.

Hujung bulan ni pulak ada public holiday dan ingatkan nak le lari mana-mana kejap. Masalahnya semua flight penuh la pulak.....so tengah pikir ni mana nak pergi. Taknak aku dok sini 3 hari doing nothing.....sure bosan giler.

Anyway, now I am back dengan semangat baru. Rasanya nak ke gym kat bawah tu jap untuk kempiskan perut ku yang semakin memboroi ni. TUMMY TRIM takda plak jual kat Vietnam ni....kalau tak.....boleh le jugak sapu-sapukan. Lepas tu terus cakap, "Lihatlah perut ku....ramping kan???"

Tak gitew kawan-kawan???


Amaran! Ini bukan perut aku occay??

5 comments:

MOLY said...

lily doakan semuanya berjalan lancar ye bang

dugaan bekerja kat negara orang kan bang
nak tak nak kena tempuhi jugak

cantik perot orang tu
bukan perot abang kan !!
:D

Sweettooth said...

Great blog, stumbled upon it while googling for "Orang Rawa". Btw, are u one? I mean from the Rawa@Rao clan of the Sumatra?

Mother of Two said...

ooo makk... perut alien nie!!!!

Anonymous said...

mmmm lama kau tak hapdate ni

orangrawa said...

Lily...hahaha perot org lain tu!!

Sheila.....takut perut mcm tu!

Sweettooth...yes I am.

Ano...tu la busy sesangat sampei tension!