Saturday, April 25, 2009

MAKAN2 LAGIK!



Alhamdulillah dah dekat 2 bulan aku kat sini. So, last week saja lah aku buat makan-makan lagik. Sambil menjamu kawan-kawan, dapat jugak kenal lebih rapat.

Sebelum ni aku pernah hidangkan Thai food tapi kali ni nak tukar selera pulak dan aku nak buat makanan yang agak simple tapi bervariasi. So malam tu, aku cater meehun goreng, roti canai, kuih cucur badak dan tuna sandwich. Manakala pencuci mulut plak aku sediakan bubur pulut hitam dan aneka buah-buahan. Air plak teh tarik ngan sirap limau.

Ramai gak yang aku ajak dan alhamdulillah ramai yang dapat datang. Tapi tak sempat nak amik gambar makanan in full sebab aku sebuk sangat melayan orang. Dah tengah-tengah tu baru aku amik gambar.

So, korang tengok je la gambar-gambar yang aku amik masa makan-makan kat Avalon minggu lepas.














InshaAllah next time ada rezeki kita makan lagik!

3 comments:

Hazlin Nazri said...

emmm.. seronoknya makan-makan..

MOLY said...

wahhh syiok !!
abang kalau kat sana konpem akan makan makan dan makan kan ??
:D

macam kat phuket dulu pun abang selalu je ada function makan2

best je tengok
:)

orangrawa said...

Kak Lin...meh le dtg melawat!!

Lily...bila uolss akan datang sini plak? Nanti dtg sila jemput kerumah!! Boleh makan2.