Friday, February 8, 2008

YOGYA TRIP - LAST DAY

Hari ni adalah hari terakhir kami di Yogyakarta. Macam-macam perasaan ada. Bagi orang pompuan, disebabkan masa yang agak singkat dan jadual yang ketat, shopping agenda tak dapat diadakan. So, adalah jugak yang merungut. Tapi yang nyata, most of them are happy sebab aku dan Juliana really take care of them. It was our duty anyway.

So pagi tu, we all pun lepak-lepakla kat cafe dia for breakfast. Makanan dia sedap dan quiet lavish actually. Puas aku bedal pagi tu.


Nice cafetaria


Jamu pun ada...mau pak?

Lepas makan tu, aku pun ambikla beberapa gambar buat kenang-kenangan kat hotel tu.







So, sebelum bas datang nak bawak we all ke airport, aku dan delegates yang tinggal sama-sama kat Grand Mercure pun ambikla gambar buat kenang-kenangan.



Kami mula bertolak dari Yogyakarta dalam pukul 11.50am dan sampai kembali ke KLIA pada pukul 3.00pm hari yang sama.

Memang aku letih tapi aku rasa puas sebab misi aku berjaya akhirnya.


Ermmm.....last sekali to leave KLIA ...rasa letih tapi lega.

No comments: