Tuesday, February 12, 2008

KOTA SINGA

Sejak semalam aku berada di Kota Singa atas urusan kerja. Trip aku ni bersama-sama dengan Aida, Suzanna dan Zaki. Perjalanan dari KLIA ke Kota Singa cuma mengambil masa 55 minit je. Tak salah aku, last time I was here dalam 2 atau 3 tahun lepas. So sementara menanti flight, we all lepak la dulu bergedik santai kat Golden Lounge KLIA.


Tengah lepak kat Golden Lounge, KLIA

Tugasan aku ke sini merely for handover purposes from our staff di Singapore Office yang akan berhenti untuk menyambungkan studynye. It was a great loss to us since Annie merupakan seorang staff yang cukup berpengalaman dan bagus sekali. We will miss you Annie of course.


Annie Yee - the one sitting infront

Memandangkan aku dihotelkan di kawasan Orchard Road ni, so kiranya suasana kat sini kira happeningla jugak. Ramai orang yang keluar masuk shopping mall shopping sakan. Tahla...aku tengok takda pun yang murah.....dahle currency dia agak tinggi.


Our hotel kat Orchard Road

Kat sini, makanan halal consider tak le semudah di KL. Kat tempat kita, brlambak-lambak makanan halal......no issue langsung. Kat sini, kena tanya sebab tak semua halal....even the fast food restaurant pun. Melainkan ada tanda Halal tu, yang lainnya pasti ada serve pork.

Esok aku akan bertolak balik semula ke KL. Tak sabar rasanya. Bukan apa, aku ni takle excited sangat kat Kota Singa ni. I found it pretty dull la. Mungkin sebab tempat orang kot.

Pendapat aku je tu.......

No comments: