Monday, December 10, 2007

MY CHEMICAL ROMANCE - LIVE IN KUALA LUMPUR









Last night aku berkesempatan pergi ke Stadium Merdeka untuk tengok konsert My Chemical Romance. Thanks to Man member Shariz yang kasi aku tickets ni. Kalau ikut-ikutkan, aku bukanlah fanatic sangat tapi I like few of their songs such as I Don't Love You , Teenagers, Famous Last Words & Welcome To The Black Parade.
Nak jadikan cerite, as usual aku ni dengan senang2nye lepak-lepak kat umah. Sedar-sedar dah nak malam dan konsert tu start pukul 6.30pm. Tapi biasala selalunye local artis yang akan performed dulu and malam tu Pop Shuvit & One Buck Short. Since aku datang lambat, so aku tak la sempat tengok.
Bila je aku sampai stadium, hujan dah turun dan basah la jugak. Nasib baik dia ada kasik baju hujan, so oklah jugak.
Stage and lighting malam tu kira ok dan crowd pun sempoi. Cuma hujan tu je la yang kurengggg sikit.
Since aku pun tak banyak nak komen, so korang tengok je la few photos yang aku ambik ni. Sorry le sebab aku ambik dari jauh walaupun tickets aku tu membolehkan aku duduk betul2 depan stage. Tapi disebabkan datang lambat....so dari jauh je lah aku ambik.


No comments: