Saturday, January 16, 2010

RIZ - BERMULA SEMULA




Aku sekarang tengah layan album Riz AF6 - Bermula Semula. Aku tak pastilah bila album ni keluar tapi last week masa kat KL aku jumpa album ni kat kedai kaset di Subang Parade.

Pendapat aku secara peribadi, banyak lagu2 best dalam ni dan aku ni pun tak lah mat jiwang sangat pun tapi lagu-lagu macam Harusku Yang Pergi, Hanya Sandiwara, Bermula Semula, Kupinjam Satu Bintang (dulu duet ngan Alyah)dan Khilaf memang sedap halwa telinga aku dengar.

Suara Riz yang macho ni pun memang mantaplah tak macam sora budak2 sekolah macam Dafi, Tomok etc. Syok dengar lagu2 berkualiti dari artis baru tempatan dan semestinya aku memang peminat musik Melayu.

Tak rugi beli album Riz ni lagupun bukan mahalpun - bawah RM30 hengget je!

So, sokonglah muzik tempatan uollsss!!!!

No comments: