Saturday, January 23, 2010

BALIK KL..........

Yezzza......esok aku balik KL dan minggu depan dah kena berkampung di Kelana Jaya sebab ada training seminggu.

Kesempatan ni jugak aku nak buat macam-macam benda.....nak renew roadtax dan insurance lah, nak renew lesen keretalah, nak bayar loan rumah lah, nak kena jumpa Mike hantar coach handbag dan lacquarware dialah, nak pergi epflah (kalau sempatlah), nak merendek ke pasar malamlah, segala macam aku nak buat dalam masa yang terhad kat KL nih......dan tak lupa.....aku nak gi makan makan ngan member-member aku!!

Minggu depan masa aku takda kat Saigon, ramai plak kawan-kawan datang.....Ziana/Axim/Nikli datang, Iza OSU dan rombongan Cik Kiah datang, Cik Wan Bursa dan awek2 5 orang nak datang (ruginya aku.....).....nak buat camana tetiba kena ke KL plak training.....kalau tak boleh gak jumpa dia orang nih!!

Anyway, tadi malam makan kat Halal@Saigon ngan Fauzi & wife dia (kawan Amril & Zana OSU) yang baru sampai petang tadi. Dia orang first time ke sini so aku kasi ceritalah sikit serba serbi apa nak buat kat Saigon nih........short trip je dia orang nih so mungkin tak banyaklah kot dapat nak buat activity. Aku recommend kan ke chu chi tunnel dan shopping kat bent than market jela....

So, yang lain-lain tu....mintak mahapla ya.....bukan taknak jumpa tapi dah terpaksa balik ke KL....inshallah tak jupa di Saigon....kita jumpa di KL nanti.....bila-bila berkesempatan.

4 comments:

Anash said...

seminggu utk wat semua urusan tuh? harap2 sempat..my fren balik malaya sebulan coti pun tak nyempat nak settle.. anyway all the best ..

MOLY said...

InsyaAllah kita jumpa ye bang
tak dpt jumpa kat saigon
kita jumpa di KL
:D

Hidriah said...

U did mention Cik Wan Bursa with Geng datang Vietnam ..oppss that include me tak caya u did mention her name ...should inf . Cik Wan abt this sure dia happy ...

orangrawa said...

Hidriah....ohhh you pun dtg sekali ke?