Wednesday, December 29, 2010

BALIK & MAKAN...dan makan..dan makan!!



Dah lama tak balik KL, 31hb ni aku balik....besttt!!

Banyak benda nak buat ni:-

a)First sekali - nak tengok wayang Hantu Mak Limah Balik Rumah....orang cakap best..mintak2 ada la lagi kat panggung.

b)Pekena nasik ayam kat Restoren Bawang Merah kat SJ...sedap gilerr!!

c)Order Domino Pizza kat SJ....aku suka pizza dia....sedappp!

d)Pergi pasar malam cari keropok lekor dan apam balik.....mantappp!!

e)Makan dan makan dan makan.!!

So aktiviti makan la sebenarnya yang banyak sebab nak termuntah dah aku makan makanan kat Vietnam ni!!

Shopping sempena Year End Sales.....tak main....sebab aku dah pokai giler sekarang sebab balik cuti Hawaii ari tu!!

Ohhh......tak sabarnya nak makan!!!

pst# gambar kat atas tu sekadar hiasan aje yek..tak relevant pun ngan entry nih...kan??

9 comments:

hazlin said...

salam,
makan, makan, makan...
biarkan...
eh! citer HKLBR tu best tau...

orangrawa said...

KakLin....makan je saya...cerita tu OK tapi lagi suka Zombie ari tu!!

Norr said...

Salam -

Bro, Selamat balik Mesia.
....kurus sikit dr 2010 - bukan tu resolution u 2011?...huhuhuh.

Enjoy.

catz said...

Malaysia mg syurga makan.
eh..ko azam tahun baru bukan nak diet+kurus ke?
hahhaha. sesekali balik makan semuaaaa.kang dah tua2 tak lalu dah makan.
happy new year.

miow

orangrawa said...

Norr...hahaha memang nak kurus tapi entahla...balik msia makan nak giler!!

Catz.....azam tinggal azam kot...mana tahan tengok makan2 sedap....kat Vietnam ni hampeh!

Norr said...

Salam -

Tak per Bro...janji ada gak azam,bila orang tanya ...leh jawab..huhuh.

menjadi k tidak..tu citer no:13...

Rush Murad said...

...u pun balik cuti ekkk?? i balik Malaysia pun agenda utama ialah makan...makan...makan... kesudahannya sampai la ni perut dok meragam... :D

catz said...

org rawa,

kat vietnam ko diet laaa..hiks. mkn buah-buahan...kat sana kan buah2 han dia sedap2..besar-besar.. i loikeee.
ko bukan balik mesia hari2..balik melaysia mkn puas2..
:)

orangrawa said...

Norr....azam ni mungking tinggal azam je le kot...LOL!!

Rush....hahaha....memang camtu.....orang mearantau macam kita ni kalau balik Msia mesti makan!!

Catz.....tersangat betul....sini makan buah je ...tepat sekali!