Saturday, February 28, 2009

MALAM TERAKHIR DI PHUKET



Malam ini merupakan malam terakhir aku di Phuket. Masih tengah packing lagi ni...malas betul rasanya.

Sedih rasanya nak meninggalkan kawan-kawan aku kat sini. Walaupun tempoh yang agak singkat (lapan bulan aja)di Phuket, aku rasa aku macam kenal dia orang dah lama. Itulah, kadang-kadang kalau orang kita tak ramai, kita akan rasa lagi mesra dan rapat. Kalau dah ramai sangat, dah jadi macam tak kisah plak.

Staff-staff kat opis aku pun semua baik. We have a very good relationship. I have different management style daripada bos-bos dia orang sebelum ni dan itulah yang menyebabkan dia orang terkilan sebab masa aku disini terlalu pendek. Senang kalau nak buat kerja kalau staff-staff paham dan memberikan sokongan 101%. Yang penting hati dia orang kena jaga dan apa yang kita nak semua dapat dilaksanakan.

Buat member-member baik aku kat sini, Shafar, Dila & Aiko, Dave, Howard, Fahmi & keluarga, Ruby, Raymond, Boon, EL, Gerard, Uncle Foo, Uncle See Tho, Norbert, Raj dan lain-lain, nice knowing u guys dan keep in touch. For sure aku akan datang ke Phuket lagi sebab aku memang suka tempat ni dan korang semua memang best.

Untuk staff-staff aku - Khun Mah (my secretary), Kanjana, Khun Pai, Jongrak, Khun Zama, Supatrar, Nuzaiba, Narunong, Sapeeing dan tak ketinggalan tea lady aku kat opis yang baik sangat tu, it's been a great pleasure to be in a team with bunch of great people like you. Keep up a good work dan bagilah sokongan to my successor plak same like what you gave to me.

So, selamat tinggal Phuket dan jumpa lagi kawan-kawan aku semua dimasa akan datang. I will be back!!

7 comments:

lillies said...

salam bro..
jangan sedih2...ianya adalah kenangan terindah yang kita kecapi...kenanglah ia selagi hayat dikandung badan...hehehe..ayat..x tahan..hehehe..pasni kena keje katne lak?

MOLY said...

ala bang
sedihnya bila baca
ye la kan
baru aje 8 bulan kat situ
tup tup dah kena pindah lagi

all the best kat vietnam !
kami akan dtg melawat kat sana nanti
Insya-Allah
:)

Anonymous said...

hai bro...pindah tempat baru ek....
mesti best kan...tahun baru,tempat keje baru,rumah baru..sume pon baru laaa..hahahaha..harap2 dpt laa jumpe bro kat tempat baru ni...
tp bro kene servey la tempat mkn yg best2..baru laa kami sume dtg.

wish u hepi & mopi k.tata.

orangrawa said...

Lilies....lagu kenangan terindah Samson kena pasang banyak2. tempat baru di.....sila lihat post terbaru!

Lily...tule nak buat camana...demi tugas katanya!!

orangtakberapajauh.....tengah survey la ni....

NN said...

i've met one of thm.. Uncle Foo..
hehhe..mmm, as far as i can remember rasanya.. Hahhaaaaa..

Sebab dah rapat sangat kot tuh rasa camtuh.. well, phuket is a nice place.. i plan nak ke phuket lagik kalau ada duit..

:)

orangrawa said...

Nikli....rahsia ke phuket pergi masa off peak...bayk dapat save nanti!

Unknown said...

salam kenal......

mau dong abang aku tau kalo di phuket tempT Mana aja yang harus didatengin.....aku ada rencana mau ke phuket nih....tempat makan yang enak dimana

n di bangkok kalo boleh tempat makan yang enak dimana aja n yang harus didatengin

need ur recommend
cheers

ant