Saturday, December 3, 2011

YA ALLAH....lama tak updet!!

Salam satu Malaysia dan kawasan2 yang sewaktu dengannye!!

Punyalah lama aku tak update sebab LUPA PASSWORD.....so macamana nak masuk dan tambah plak kemalasan yang melanda..

Anyway, inshallah akan aktif semula la lagipun tahun ni banyak aku berjalan-jalan.
Ari tu sempat ke Athens dan Mykonos Island kat Greece dan lepas tu aku gi Paris plak dan sekarang ni baru balik dari Venice kat Italy dan sekarang ni tengah menaip blog kat Milan, Italy.

Pergh.....jalan sakan aku kan...hehehehehe!

Nanti aku update gambar balik Dubai nanti!!

9 comments:

Anonymous said...

dah lama tak update, banyak tu karangan nak kena buat.


zany

Farah said...

Ambomboi Bro Zul! kemain jauh berjalan2 yek.. jeles nihh! nanti hapdate foto2 nya ye..

orangrawa said...

Thanks Zany.
Kitaro....inshallah!!
Fara......tu lah tengah nak aktif balik ni!!

ryna said...

first time melawat ur blog..simple and interesting..u pergi melancong tu sorang je or by group..boleh x bagi tips jika mahu melancong sendiri (sorang).

Anonymous said...

hi nice and interesting blog..boleh x bagi tips kepada saya jika saya mahu mengembara seorang diri..

orangrawa said...

ryna.....selalunya sorang je sebab baynak yang last minit plan....jenis trip main redah je ni!

Ano....simple rule...jangan bawak duit banyak2 bahaya...pakai credit card nak selamat..cash untuk keperluan sahaja macam transport dll.

Anonymous said...

Salam. Sy tgh carik2 info pasal HCMC Vietnam then terjumpa your blog. Sy nk tanye, kt mana boleh beli kopi yg halal di Ho Chi Minh? Sy akan ke Vietnam bulan 3 nnt. TQ yer. -MM-

orangrawa said...

Ano....saya tak pastilah.....selalunya main bedal je kopi kat ben thant market tu!

Anonymous said...

bang, lama tak update..update la please..saya dah follow blog abg sejak 2007:)