Tuesday, January 15, 2008

BUSY YANG AMAT!

Sejak dua tiga minggu ni, aku langsung takda masa nak update blog ni. Too damn busy!!
Terlalu banyak project yang aku kena siapkan. Dan yang paling teruk sekali, semua deadlinenya dalam 3 bulan pertama ni.

Sekarang ni, aku sampai umah je dah dekat pukul 10.00malam. TV program favourite aku pun banyak yang aku dah terlepas. Hari Sabtu pun selalunya aku akan buat kerja kat umah. Kalau aku nak rest pun, Ahad la the only day. Pity me!!!

Life pun a bit dull sekarang ni....so nothing much yang aku nak updatekan.

Nantilah....kalau ada benda menarik, aku akan tulis balik.

2 comments:

Anonymous said...

Busy camna pun make sure you save a few hours each week to pamper yourself dengan benda2 yang buat kau de stress. Kalau tidak takut nanti sampai satu stage kau naik nyampah pulak dgn keje kau - mcm aku beberapa bulan lepas...

orangrawa said...

Tulah...sekarang ni tengah belajar nak destress dengan berkaraoke.....kuran jugak tension dibuatnya