Friday, June 24, 2011

LAIN PLAN LAIN YANG DAPAT!

Salam semua......

Ingat tak pasal my plan nak berholiday tu?

PLAN TINGGAL KENANGAN......tak jadi....sedey.....sepatutnya malam ni 23JUN11 aku dah terbang ke London dan stay 4 hari....lepas tu sambung ke Paris selama 3 hari sebelum balik ke Saigon!!

Hotel dah booked, tiket dah booked dan baju dah packed pun.....alih2 tak jadi sebab ATAS URUSAN KERJA!!!!

So, deposit hotel aku lebuh la.......nak buat camana.....takda rezeki!!

TETAPI..........

Walaupun aku terpaksa cancel cuti aku, aku telah diarahkan unyuk pergi ke DUBAI selama 4 hari......ada urusan kerja yang teramat mustahak!!!

So, instead of duit aku melayang......kali ni aku akan dapat duit plak.....dan boleh tahan jugak la elaunnye......REZEKI namanya tu!!

Apa-apa pun, aku akan tetap pergi cuyi lepas semua settle...sebolehnya sebelum bulan puasa....inshallah!!

Tunggu je update aku nanti!

2 comments:

syieda said...

ni namanya rezeki sebelum puasa..

orangrawa said...

syieda....ya betul tu!!