Saturday, April 23, 2011

BALAS RAJA LAWAK & BILA CINTA!!

Korang tau kan sekarang ni Astro ada Maharaja Lawak. Aku layan juga rancangan ni sebab bagi aku lawak dia memang power especially dari Nabil, Jozan, Jambu, R2 dan Balas. Serius lawak memang mantap dan pecah perut dibuatnya.

Aku layan dari Youtube je sebab kat Vietnam ni mana ada Astro.

Paling best aku rasa minggu ke 3yang dia orang buat musikal tu........terbaek.

Dalam banyak2, tu aku minat satu lagu dari kumpulan Balas maca,m kat bawah ni:-



So, punyalah gigih aku cari lagu yang dia orang nyanyi tu....dan akhirnya dapat gak.

Let's karaoke uolsss:-




Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Kusebut namamu disetiap doaku
Bangkit kan setia
Kenangan tentangmu
Yang kudapat hanyalah
bayangmu

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu…
Dalam harapan

Best siut!!

No comments: